Heavy Fire: Special Operations 3D
Hou je paraat en sluit je aan bij de elitetroepen van Special Forces in Heavy Fire: Special Operations 3D, en arcadestijl on-rail schietspel voor Nintendo 3DS. Kies een van de drie personages met unieke attributen, baan jezelf een weg door de verschillende etappes en lever strijd op de grond, in de lucht of vanuit een voertuig. En als je echt zin hebt om te schieten, verzamel dan extra punten door de hele omgeving overhoop te knallen. Met elke overwinning kom je een trapje hoger op de militaire ladder en krijg je steeds krachtigere wapens die je kunt verbeteren.
Je hebt bovennatuurlijke reflexen en een onoverwinnelijke strijdlust nodig om de vrede te herstellen in het kruitvat van het Midden-Oosten. En als de rook optrekt, word je dan ook een Special Operations legende?