Heavy Fire: Black Arms 3D
Diep in de overwoekerde jungle van Zuid-Amerika, onderneemt een groep van doorgetrainde Amerikaanse mariniers een geheime missie om hetgrootste internationale wapenhandelkartel Fuerza de Volundat te vernietigen. Je soldaat, Will, is ervaren en klaar om de verraderlijke jungle te doorkruisen in deze langdurige oorlog.