Football Up Online
Football Up Online is een grappige voetbalgame waarin je volledige controle hebt over elke actie van je spelers. Beheers de bal, dribbel en schiet om de keeper te verwarren en een doelpunt te scoren!
Je kunt nu met je vrienden en andere spelers van over de hele wereld spelen via de online multiplayerstand. Word voetbalkampioen en laat je tegenstanders sidderen! Elk land heeft zijn nationale ploeg. Je kunt ook je eigen team maken met de editor in de game: bedenk zelf een naam, kies een uitrusting en speel met je Mii-personage!