Chronus Arc
De Chronus Fragments zijn onmisbaar om de tijd terug te spoelen, wat per decennium slechts één keer gebeurt. Wanneer Loka en zijn leermeester Teth op weg zijn naar de Chronus Shrine om de fragmenten te halen, lopen ze in een hinderlaag van de mysterieuze Geppel en zijn bende. De overvallers eisen de fragmenten op. Terwijl Teth tijd probeert te rekken, vlucht Loka, de hoofdpersoon in dit avontuur, de grot uit om versterkingen op te trommelen. Dat lukt, maar zodra hij terugkeert, zijn Teth en Geppel spoorloos verdwenen.
Loka besluit om samen met de bevriende Sarna op pad te gaan om Geppel tegen te houden, zijn leermeester te bevrijden en de Chronus Fragments terug te krijgen. In Chronus Arc kunnen spelers opdrachten uitvoeren, maar ook ronddwalen in kerkers vol puzzels. In de game zitten ook personages die zich door middel van een klassensysteem kunnen ontwikkelen in de loop van het verhaal.
Door mana te verzamelen kun je toegang krijgen tot extra kerkers en bijzondere items.