BOX UP
Klaar voor BOX UP? Beweeg de doos naar boven over het scherm zonder een platform te raken. De levels worden willekeurig gegenereerd voor een extra uitdaging. Hoe hoog kun jij scoren? Toegankelijke en makkelijk te leren actie voor alle leeftijden. Probeer BOX UP vandaag nog!