Ghost 'n Goblins
Capcom's klassieke karkaskrakende kruistocht kruipt de Game Boy Color binnen. Voordat Capcom de wereld liet kennismaken met survival-horror in het spel Resident Evil, produceerden ze een 8-bits overvloed aan zombies en demonen in Ghosts 'n Goblins. Al in 1986 kwam Ghosts 'n Goblins voor het eerst uit op de NES en gamers raakten onmiddellijk in de ban van Arthurs zoektocht naar de bron van het kwaad met zijn betrouwbare speer. Ghosts 'n Goblins voor de Game Boy Color is bijna een exacte kopie van het oorspronkelijke NES-spel, met maar een paar kleine wijzigingen in de gameplay. Spelers leiden de heldhaftige ridder Arthur door zeven levels. Tijdens de tocht krijgt hij te maken met een leger van duistere demonen. In plaats van een schat of een schone jonkvrouwe, wacht Arthur aan het einde van zijn zoektocht niets dan een tweegevecht met Lucifer. De Game Boy Color-versie biedt de speler gelukkig een password aan het einde van elk level, in tegenstelling tot de NES-versie waarin de spelers werden gedwongen om in één keer tot het bittere einde door te spelen. Er zijn drie moeilijkheidsniveaus. Het hele spel is gebaseerd op springen en schieten, maar de overweldigende overmacht aan vijanden maakt van deze kruistocht een extreme uitdaging. Digital Eclipse is er uitstekend in geslaagd om de sfeer en de beelden van het oorspronkelijke spel te herscheppen en zo de gamer een nostalgisch en superplezierig uitstapje naar de oorsprong van de horror-game te gunnen.