Harvest Moon GBC
Steek je handen uit de mouwen in dit klassieke simulatiespel en wordt een meesterboer! Treed in de modderige voetsporen van je grootvader en krijg te maken met alle aspecten van het boerenleven: van gewassen zaaien tot veestapelbeheer. Hoe harder je werkt, des te beter en groter je boerderij wordt.
Het nabijgelegen dorpje is de plek om voorwerpen te kopen: van eten en drinken om je kracht op peil te houden tot gereedschappen die het zware werk verlichten.
Zit je om tijd verlegen? Laat de Harvest Sprites je boerderij beheren als je Nintendo 3DS-systeem is uitgeschakeld!