Metroid Fusion
Terwijl premiejager Samus Aran voor een missie op de thuisplaneet van de Metroids is, wordt ze aangevallen door een dodelijke parasiet. Het DNA van haar voormalige tegenstander, de Metroid, geneest haar niet alleen maar voorziet haar ook van nieuwe, unieke krachten. Nu moet ze de confrontatie aan met een nieuwe vijand: de X-parasiet.
Metroid Fusion kruist een pakkend verhaal met spannende platformactie en verkenning gegoten in de klassieke Metroid-vorm. Verzamel nieuwe en reeds bekende wapens, absorbeer parasieten om je vaardigheden terug te krijgen en jaag de mysterieuze "X" op.