Toby's Dream
Toby de hond, die je eerder hebt gezien in Nine Parchments, gaat zelf op avontuur in Heatherwood Hall met de drie helden! Volg in de pootstappen van Toby en help hem alle traktaties te vinden die zijn verborgen in het kasteel en de tuinen.
Voor toegang tot Toby's Dream, voltooi je level Prince's Dream van Trine 4: The Nightmare Prince en zoek je Toby's Dream op in de selectiemap van het level.