Tijd voor Avontuur-mashup
Tijd voor Avontuur! Neem je gereedschappen mee, want we gaan naar een blokkerige wereld. Met Jake de Hond en Finn de Jongen en hun vrienden: het is Tijd voor Avontuur!… Mashup! Inbegrepen in dit pakket: je favoriete Tijd voor Avontuur-personages, het Land van Ooo, speciale textures, gebruikersinterface in het thema van BMO en een originele soundtrack.