Skinpakket Stranger Things
Er komt iets aan, iets snakkend naar bloed. Er valt een schaduw op de muur achter je, die je in duister hult. Het is er bijna… Boem! Stranger Things komt naar Minecraft! Sluit je aan bij Mike, Dustin, Lucas, Will, Eleven, Joyce, Hopper en nog veel meer en overleef samen de monsters, puberteit en jaren 80-stijlkeuzen.