Skinpack Redstone-specialisten
Het tweede gevechtkaartenpakket komt eraan. Daag vreemden en vrienden uit op 3 schitterende, nieuwe kaarten die speciaal zijn ontworpen voor het minispel Gevecht: wordt heerser van het gezonken Atlantis, meester van Winkelcentrum en koning van Belegering. Er ligt veel wat plezier in het verschiet!