Sinsonasty Mangles
Mangles heeft MFL het vorig seizoen verbluft als de heetste outsider. Zij bereikten Mayhem Bowl, maar verloren in een gelijk gevecht. Deze omvat – QB van het hoogste niveau Bro Shiesty en snelle WR Bizarre Ace. Geen andere ploeg heeft een meer doordringende en explosieve passende/ontvangende groep dan Mangles. Voeg er een indrukwekkend en snel spel, en een stekende en sterke verdediging aan toe, en dan heeft Mangles alle kracht die nodig is om mee te dingen met elk team in de wedstrijd.
Als je tegen of voor Mangles speelt, geraakt je op het stadion Concrete Jungle, gevuld met gevaarlijkere vallen dan de slechtste buurten van Sinsonasty. Deze stedelijke jungle is bezaaid met vliegende stekels, vurige putten en andere mutant-valstrikken.