Portal Knights - Bibbot-box
De wereld van Elysia heeft je nodig! Doe mee met deze coöperatieve, 3D-zandbak actie-RPG om je personage te levelen, epische wapens te creëren, vijanden in realtime te verslaan en vrijwel alles te bouwen! Creëer je avontuur. Maak je held. Word de ultieme Portal Knight!