Path of the Crow
De Crow DLC bevat: de kraaimetgezel, een vriend voor onze held. De kraai blijft bij je, hoe uitzichtloos de situatie ook is.
Het Battlefield, een nieuw level. Dit vervallen en van verrotting en verval doorspekte gebied is verwoest en in de as gelegd door explosies. Aanvalskreten zijn hoorbaar in de mist. Dit level is oorlog en het is aan jou om je erdoorheen te vechten.
De Captain, een nieuwe vijand. Deze angstaanjagende vijand is bezeten van oorlogszucht. Hij is gewapend met een kanon en een sabel, wat hem dodelijk maakt van dichtbij en veraf.
De Mortar, een nieuw wapen. Dit van het Battlefield afkomstige wapen jaagt zelfs vijanden in dekking angst aan.
Strength, een nieuwe zegening. Hiermee kun je stalen deuren inslaan en iedere vijand die je in de weg staat een mokerslag verkopen.