Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - Fatesworn
Na decennia aan conflicten is de rampzalige Crystal War eindelijk ten einde. De krijgsheer Gadflow van de Tuatha is verslagen. De bevolking van Amalurs verwoeste Faelands kijkt hoopvol uit naar vrede en het herbouwen van hun land, maar een nieuw gevaar duikt op in het westen… Achter de ijzige bergen en onbegaanbare rotsen ligt het bergachtige gebied Mithros, een eeuwenoud Almain toevluchtsoord dat nieuwe hoop biedt aan kolonisten, vluchtelingen en oorlogsveteranen die hun huis verloren aan het vuur van de oorlog. Hier is Telogrus, God van de Chaos, opgestaan om een sterfelijk rijk op te eisen en mensen te verleiden met beloftes over vrijheid van de ketens van het lot. Slechts één iemand heeft de kracht om tegen deze opkomende god te strijden: jij, de Fateless One.
Reis naar een gloednieuwe omgeving in Amalur met besneeuwde toendra’s, diepe grotten en gevaarlijke vijanden, en bezoek bergdorpjes en de eeuwenoude stad Crownhold aan een meer. Beheers de instabiele kracht van Chaos met een unieke vaardigheid en klasse wapens en pantsers. Als de Fatesworn uit de legendes vecht jij een laatste strijd tegen de Niskaru en hun Chaos-broeders, terwijl Chaos-kerkers elke regio in Kingdoms of Amalur: Reckoning omtoveren tot een mogelijk strijdtoneel.