In de collectie die geïnspireerd is door de wereld van Street Fighter (en in je persoonlijke collectie) mag deze geweldige roadster die is opgedragen aan Ryu, het populairste personage uit de serie, niet ontbreken. Helemaal wit zoals zijn gevechtskleding en zijn zuivere ziel, en met de kenmerkende hoofdband, rood zoals de vechtlust in zijn hart, is dit de perfecte auto om je rivalen omver te kegelen met je racevaardigheid.