Fuga: Melodies of Steel - "Weg van het Zwaard"-kostuumkit
In deze kit zitten samoerai- of ninjakostuums van de 12 leden van de Taranis-bende.
Je kunt veranderen wat de kinderen dragen onder "Kostuum wijzigen" in het menu met opties.