Ena's outfits: Cheerleader 3-pack (blauw/oranje/roze)
Let op: start na de aankoop de game opnieuw op om add-on-content te ontvangen. Je kunt van outfit veranderen via de kist in je huis in de game nadat je een bepaald punt in de game bereikt hebt.