Dead by Daylight: Macabre Tales Pack
De tragedie slaat toe in het Macabre Tales Pack. Dit pakket bevat 7 speelbare personages uit 4 van de meest experimentele hoofdstukken van Dead by Daylight tot nu toe: Descend Beyond, A Binding of Kin, All-Kill en Hour of The Witch.
Overschrijd de grenzen der wetenschap. Ontdek een band die dikker is dan bloed. Verlies jezelf in een spiraal van wreedheid. Zoek troost in het maanlicht van het heksenuur. De ultieme multiplayer-horrorervaring wacht op je in dit ongelooflijke Pack, met drie originele Killers en vier originele Survivors voor in de Fog.