Dead by Daylight: All Things Wicked-hoofdstuk
All Things Wicked van Dead by Daylight duikt in de krochten van analoge horror met een nieuwe Killer, The Unknown, en een nieuwe Survivor, Sable Ward. Er is een nieuwe kaart, Greenville Square, beschikbaar voor alle spelers. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je 2 exclusieve cosmetische items: Garden Casual van The Unknown en Designer Corset van Sable Ward.