Comic Coloring Book: My Friend, Alpacorn
Comic Coloring Book bevat een serie verhalen met 4 afbeeldingen die elk kind meenemen naar een geweldige wereld van plezier en vriendschap. Je vindt hier coole illustraties, vriendelijke kleuren, boeiende verhalen en een gegarandeerde portie vreugde.