Chess Ultra: Easter Island-schaakset
De Chess Ultra Paaseiland schaakset is geïnspireerd op de mysterieuze Moai van het Paaseiland, Polynesië. Deze fraaie, met de hand vervaardigde monolithische schaakstukken in de vorm van een hoofd, brengen niet alleen de Moai maar ook het schaakbord tot leven.