Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary
Keer terug naar de prijswinnende shooter-looter voor een nieuw avontuur dat de opmaat vormt voor Borderlands 3. Sanctuary wordt aangevallen, de Vault Map is gestolen, een giftig gas maakt Pandora ziek. Vecht met nieuwe bazen, verken nieuwe gebieden, verzamel nieuwe loot (waaronder een fonkelnieuw niveau, hoger dan Legendarisch), en sluit je aan bij Lilith en de Crimson Raiders om te vechten tegen een gek geworden schurk die de planeet wil verwoesten.