Arcana of Paradise —The Tower—
Choose from 20 children and perfect your deck as you battle against The Tower's bizarre inhabitants in real time!
Time your guards, combo your attacks, charge up powerful magic, and collect legendary relics in your search for food, as you guide the children in their search for Paradise, all the way to the bottom!