Preston Sterling and the Legend of Excalibur
The game's quick-to-learn controls and gradually increasing level of difficulty make the adventure easy to grasp, even for beginners. It also offers dynamic help tools and optional tips to help you to successfully master frustrating stages of the game without missing out on the fun involved in solving the challenging tasks and activities faced by Preston.
Experience an amazingly detailed and lovingly created world of adventure. Every location on Preston's journey has its own special charm that contributes towards your exciting game experience.