Warm up and start planning your tactics at our official Nintendo Pocket Football Club website!
Nintendo Pocket Football Club puts you in the manager’s seat at your very own football club. Starting from the bottom, it’s your job to lead your team of pint-sized players from the lower leagues to the world stage. Train your players well and choose your tactics wisely to guide your squad to cup glory – and if you’re confident in your abilities, take on other managers in multiplayer matches!
As manager, you’re in complete control of your team’s tactics. Adjust formations, make substitutions and switch up your strategy mid-match when things aren’t going your way. Between matches, improve your players’ abilities using Training Cards earned during each game, check out prospective signings in the transfer market and customise your club, from kit colour and emblem right down to each individual player’s name.
To take a tour of the game world, get a first look at the multiplayer features and learn about some of the cup competitions that stand in your way, visit the official Nintendo Pocket Football Club website now! We’ll be updating the website with loads more info when the game launches, including tournament schedules and top tips to help you get started, so be sure to check back soon!