(shakes head)
How did you adjust the difficulty of the Challenge Mode? Everyone on the team is good at video games, right?
There were a few people on the team at Iwamoto-san’s level, and a few who can’t clear a Super Mario game. They worked with us in making adjustments from low difficulty upwards.
Top people in Mario Club9 were the litmus test for good players. It turned out so that even those people said it was a little challenging.9. Mario Club Co., Ltd.: A team that conducts debugging and testing on Nintendo software during development.
No. In order to get a gold medal it’s a matter of having to do it a certain way.
In other words, it requires two people. And it has to be two people who get along.
That’s right. At first, when you mess up, you might get into a spat, saying, “That was your fault!”