Art Style: PENTA TENTACLES
Take an unusual journey into a microscopic world in this unique action game from the genre-redefining Art Style series.
Control your organism by simply spinning your way through the ooze; however keep a close eye on your flailing tentacles to avoid absorbing the wrong colour of organisms around you.
Enjoy three different modes of play, and relaxing yet challenging gameplay with simple Wii Remote controls (or use the optional Classic Controller). It's a microscopic masterpiece!