Ga op reis door een opmerkelijke microscopische wereld in dit unieke actiespel uit de Art Style-serie dat het genre herdefinieert.
Ervaar drie verschillende spelstanden, ieder met ontspannende maar uitdagende gameplay en eenvoudige besturing via de Wii-afstandsbediening (of de optionele Traditionele Controller). Dit spel is een meesterwerk in microscopisch formaat!