The Peanuts Movie: Snoopy's Grand Adventure
Take Snoopy on a grand adventure through environments, created by his imagination, as he tries to find Charlie Brown and all his friends. Play together in two-player co-op, playing as Snoopy and Woodstock at the same time as they run, jump, and fly through levels to join your favourite characters from the Peanuts Movie. With Woodstock and the Beagle Scouts by his side Snoopy can unlock new abilities and performs special moves as he weaves his way through this magical journey.
Enjoy iconic Peanuts comic strips between levels, find hidden Beagle Scouts to unlock a special surprise, and earn additional abilities and rewards as you play!