PIXEL SLIME U
PIXEL SLIME U is a unique platformer that challenges you to get the lowest score possible. Jump, twist and glide your way through 40 challenging levels while trying to avoid the spikes. This game will keep you coming back while you compete with others on Miiverse to get the lowest score.