Inside My Radio
The game is a mixtape where every level is a different track, each with their own unique variation of electro, disco or dub! Rhythmic awareness is vital when you jump, dash or slam — you have to hit that beat! Never under any circumstances should you play on mute!
Feel creative, play with the music and unleash your inner musician! You are in control – Inside My Radio lets you compose the track either with your actions or movements, or with jam zones, where you can freely choose and mix the tracks the way you want.
Keep the rhythm going in Time Attack mode. The more you hit the beat, the higher your score multiplier goes, the better your score. Don't miss a beat, or you'll lose your multiplier and get a time penalty!