Bird Mania Party
The addictive and upbeat Nintendo 3DS game is now landing on Wii U! Fly past treetops, bushes and stinging bees and dash for crazy combos. Collect bonuses and unlock achievements to up your score right to the top as you zoom at the speed of light to the pumping music!
Invite friends and start a Bird Mania Party! Team up with your buddy to master a challenge in a co-op mode or race for the top spot on leaderboards in a competition mode for up to five players.