Follow in your grandfather’s (muddy) footsteps and become a master farmer!
This classic simulation lets you get hands-on with every aspect of farm life: from sowing crops to raising animals. The harder you work, the bigger and better your farm will become.
You can also visit the town to buy supplies: from food and drink to keep up your strength, to labour-saving tools for making life easier.
Please note: This is the European version of the game, which was optimised originally by the developer to play music at speed similar to the US version. Gameplay and animations run at PAL speed. The aspect ratio has been corrected for this release.