SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Complete Edition
Create your own character and log in to Gun Gale Online, a world of guns and steel, where a chance encounter partners you with a rare support AI called ArFA-sys as you both are caught up in a tempestuous story of fate.
Experience the thrilling battles of a third-person shooter (TPS) together with the story and progression of an RPG in this first-ever TPSRPG from Sword Art Online!
Choose from over 30 playable characters in online PvP, ranging from Alice and Eugeo from Alicization, season 3 of the SAO anime, to Eiji and Yuna from Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale!