My Singing Monsters Playground
Journey to the Monster World to take part in a tournament of Monster-Game madness! Watch your favorite Monsters come to life as you swing, fling, and spring your way to victory in a variety of 4-player competitions. Grab your friends and hit the Playground to see who has what it takes to win the ultimate Monster bash!
Team up to take on your competition in 2v2 games or battle it out for solo supremacy in free-for-all matches.
Play the way you want with friends or solo in three different game modes: Party Tournament, Single Player Gauntlet, or Freeplay!