Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol. 1
The Battle Network is back! Get ready to jack in to the net to face off against deadly enemy programs in electrifying grid based battles, and search the net for rare and powerful BattleChips to build the ultimate deck of special moves!
The renowned Mega Man Battle Network series, which has expanded into anime and comics, is back in the Mega Man Battle Network Legacy Collection. Volume 1 includes four action-packed games from Mega Man Battle Network to both versions of Mega Man Battle Network 3, plus additional features like a gallery of illustrations and music! In addition, online play is supported!