Lover Pretend
Chiyuki is a college student with dreams: One, to become a scriptwriter like her late mother, and two, to find her father, whom she’s never met. In a stroke of luck, Chiyuki lands a job as an assistant for an upcoming film, but things take a surprising turn when she’s cast as the film’s female love interest! Will she be able to find her father and pretend to be in love, despite not knowing anything about love herself?