Harvest Moon: One World
Manage a growing farm while exploring a world of adventure, diverse cultures and friendship in Harvest Moon: One World on Nintendo Switch.
The state-of-the-art Expando-Farm can be packed up and taken with you to pastures new! The people of each region have adapted their farming practices to survive their native climate. To prosper in your new home, you’ll need to pick up the skills of the local culture – maintaining healthy pastures, cultivating rice, taking care of reindeer and more!
Live your best life! Customise the interior of your house with five fabulous designs: Farm, Castle, Steampunk, Spaceship and Starlight. You will also be able to upgrade your hoe, watering can, hammer, axe and fishing rod an additional level, making growing crops, fishing and mining easier and faster!
A whole new world! Play though an entire new chapter in the game as you explore the exotic land of Wagashi. Woo a new bachelor and bachelorette: the stoic Shogen and the cheery Sana. Plant new crops like rice, chop down bamboo trees and meet some amazing new animals!
Adorableness overload! From Siamese cats to silver dapple horses, the Precious Pets Pack includes 12 unique animals that will love settling down on your farm!
Not just in fairy tales! Chocolate mint tigers and lava rabbits are just two of the 10 fanciful wild animals you will unlock in the Mythical Wild Animals Pack!