A resort vacation is always at your fingertips with GO VACATION on Nintendo Switch. Welcome to Kawawii Island, a paradise resort where friends and family can enjoy 50+ co-op and competitive activities.
There are all sorts of exciting ways to explore the island, from horseback to buggies, snowmobiles to inline skates. And to add to the fun, up to four players* can enjoy visiting and discovering every corner of the island together!
If you're playing multiplayer, each player can use just one Joy-Con controller. Experience hours of fun and something new every day. Customise your character, costumes, vehicles and even pets! Daily presents and challenges mean that you will want to keep coming back to the island of Kawawii to explore more terrain and play through activities all over again.
Mii characters or in-game characters of friends and family may show up, and if they do, you can compete against them anytime. You can even customise your very own villa by earning over 450 pieces of furniture.