Fate/EXTELLA LINK
Servants from across the Fate series have come together to battle a new sinister threat to SE.RA.PH. Fully-loaded with new elements, Fate/EXTELLA LINK includes never-before-seen Servants, fresh scenarios, polished graphics and refined gameplay.
With 10 Servants added to the original roster of 16, foes will quiver at the True Name of players’ Noble Phantasms as they assume the role of their favorite Servant.