Darksiders II Deathinitive Edition
Become the terrifying force which everything fears but nothing can escape. Awakened by the End of Days, Death, the most feared of the legendary Four Horsemen embarks on a quest to redeem his brother's name. Along the way, the Horseman discovers that an ancient grudge may threaten all of Creation. Death lives!