Katanas… Who does not like those curved blades? Especially the thermal katanas ready to slash anyone or anything in a split second? But beware of your enemies; they aren’t stupid and they are unique in their own pecular way. You will learn to treat them as equals; and invent a special approach to each.
You will soon find out the benefits of cooperation with your partner. Do not hesitate to ask your trusted fellow agent to help you out of this mess.