Warm Snow
In the year 27 of the Longwu era, a strange warm snow refuses to melt and plunges the world into chaos, turning the people into uncontrollable monsters.
As you play “Bi An”, a mysterious warrior wandering in this oriental dark fantasy universe, your mission is to confront the 5 houses which used to protect the world by delivering them from the corruption and finally defeat the White Lotus.
Adapt your equipment to your way of fighting and engage in challenging battles against fierce enemies to solve the riddle behind the warm snow and deliver the world from this plague!
Explore a fantasy world inspired by Chinese folklore, with mythical creatures, stunning landscapes, and an authentic atmosphere that immerses you in this rich culture.
Replay endlessly until you finally discover the truth about the "Warm Snow" and put an end to it.