Wall World
Welcome to the Wall World, a mining rogue-lite with tower defense elements. Explore procedurally generated mines and discover fantastical biomes. Find resources and technologies for purchasing valuable upgrades. Fight off hordes of aggressive monsters using your mobile base. Roam the Wall freely day and night, in various weather conditions. Find traces of "the others" and boldly mine where no man has mined before.
EXPLORE: Discover mysterious locations and fantastic biomes. See how the Wall World changes as you move deeper along it, day and night.