Unmatched: Digital Edition
Unmatched: Digital Edition is an adaptation of the critically acclaimed board game, where two (or more) opponents command characters from myth, history, or fiction in a battle for the ages! Have you ever wondered who would win, King Arthur (aided by Merlin) or a sword-wielding Alice of Wonderland? How would Sinbad and his trusty porter fare against Medusa and the three harpies? The only way to find the truth is in battle with a quick game of Unmatched!
Unmatched: Digital Edition is a tactical game where each player commands their hero and sidekick(s), using a unique deck of cards, to defeat their opponent on the field of battle.
What makes the game special is that each hero has a unique deck and ability. Alice grows big and gets small. King Arthur can discard a card to power up his attack. Sinbad gets stronger as he goes on more voyages. Medusa can damage you with just a glance.
Unmatched is one of those easy-to-learn games with an incredible amount of depth. The tactical insight and knowledge of your hero and your opponents will determine the outcome of the fight. Games are quick – but play out very differently! Your decisions will determine your fate, and your skill (and just a bit of luck) will win the day.