Uncanny Valley
Welcome to Uncanny Valley – an unsettling story-driven survival horror where nothing is as it seems. Explore an isolated facility and solve its many mysteries, but be warned: the choices you make have meaningful consequences that will determine your fate. Play through multiple times to reveal all of Uncanny Valley’s darkest secrets.