Ultra Mega Xtra Party Challenge
Okay, but I warn you! If I tell you what's inside, you won't resist to put your hands on it!
Even if you don’t have ULTRA, MEGA, XTRA friends to play with (it’s okay buddy!), we have the perfect campaign mode for you! Train yourself to upgrade all of your body part (arm, legs, etc.) to become HARDER, BETTER, FASTER, STRONGER!
What the fl*sh? This cat is still having fun unrolling the toilet paper! Stop him as I have to go, I have important business to attend to!
Ultra Mega Xtra Party Challenge is a frenzied party game up to 4 players (also solo-player compliant).