Trails and Traces: The Tomb of Thomas Tew
In 1695, Tew and his fellow pirates pursued a Mughal ship. His ship, The Amity, attacked the ship, the Fateh Muhammed. Tew was disemboweled by a cannon shot, and died instantly. Or did he?
Detective James Labbett takes a missing persons case, which unexpectedly leads to an adventure of discovering the truth of what happened to the pirate Thomas Tew, but he isn't the only one who has an interest...